Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produktanbefaling: Baby foot

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-12, 18:46   #101
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produktanbefaling: Baby foot

Jeg har vært ganske aktiv jeg også, siden lørdag. Ikke noe hopp og sprett, men jeg har jobbet i hagen, gått tur, klippet ganske mange kvm plen og trava rundt. Er på dag tre, merker ikke noe til flassing enda. Går utelukkende barbeint/med sandaler i disse dager.

Gammel 29-05-12, 19:01   #102
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg har vært ganske aktiv jeg også, siden lørdag. Ikke noe hopp og sprett, men jeg har jobbet i hagen, gått tur, klippet ganske mange kvm plen og trava rundt. Er på dag tre, merker ikke noe til flassing enda. Går utelukkende barbeint/med sandaler i disse dager.

Jeg mener nå, når jeg sitter med geleen....

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 19:01   #103
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er ikke skapt for å sitte i ro!! Jeg har sittet tjue minutter og går snart på veggen.

Dere sier man ikke sksl trø på foten. Jeg måtte vaske hendene etter griset og gikk fra badet til stua. Med plastsokker. Nå når jeg sitter her: Skal beina ligge i sofaen eller kan de være på gulvet? Tenker på best effekt. Jeg er redd for å ikke ha de i løse lufta, for det må jo komme gele overslt? Mrn jeg sliter med å holde dem rett ut altså.

Sulten er jeg også. Fy søren som mannen springer..

Jeg merka i går hvor mye jeg egentlig fikser og ordner og gjør i løpet av kvelden ja. Og himmel og hatt så kjedelig det er å sitte i ro i timesvis.
Men jeg er spent på resultatet da, det bør vel være helt ferdig om halvannen uke?

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 19:03   #104
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må vel kunne gå på do?

Gammel 29-05-12, 19:07   #105
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, det så jeg, men jeg svarte nå opprinnelig på dette med at man tilsynelatende ikke skal være i aktivitet i 2-3 uker etter behandling!

Jeg gikk med mine, på do flere ganger, laget meg noe mat osv., men da passet jeg på å "massere" ned gele under foten igjen når jeg så la meg strak på sofaen. Dog tror jeg ikke det var noe problem, for gelesokkene har jo ekstra fôr under foten, der geleen fester mer og blir liggende.

Gammel 29-05-12, 19:09   #106
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte opp og gå en tur i går da det var to småbarn som trengte hver sin forelder, og etterpå klasket jeg liksom litt her og der rundt og tror det gikk greit.

Gammel 29-05-12, 21:54   #107
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Nå har jeg vasket av. Det var deilig etter tre timer. Ikke ble jeg allergisk heller. Så nå venter jeg bare i spenning. Tre dager, altså? Fire? Jeg har myk hud under føttene, det er bare på hælen, under deler av stortåen og ved lilletåen på høyre fot at det er hardt. Regner med at det går bort, da?

Gammel 29-05-12, 22:38   #108
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle kjøpe i dag, men så sto det at det ikke var anbefalt for diabetikere så da droppet jeg det. Dessuten var det halv pris bare forrige uke.

Gammel 29-05-12, 23:11   #109
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Over hundre innlegg.

Gammel 29-05-12, 23:22   #110
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jeg skulle kjøpe i dag, men så sto det at det ikke var anbefalt for diabetikere så da droppet jeg det. Dessuten var det halv pris bare forrige uke.

Jeg vet det, men er det egentlig så farlig? Diabetikere frarådes jo alt som innebærer føtter. Det kan umulig skade.

Gammel 30-05-12, 08:41   #111
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Over hundre innlegg.

Bøtt øff kørse!

Gammel 30-05-12, 09:25   #112
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet det, men er det egentlig så farlig? Diabetikere frarådes jo alt som innebærer føtter.

Men hvorfor det egentlig?

Gammel 30-05-12, 10:36   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Men hvorfor det egentlig?

Diabetikere har ofte nedsatt sirkulasjon i føtter, og selv små sår og sprekker kan bli farlige sår. Diabetikere står for godt over halvparten av alle amputasjoner som ikke skyldes ulykke. Dette hadde jeg ikke tatt sjansen på, når det ikke kan garanteres at det er ufarlig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:47   #114
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lettpåvirkelig som man er, har jeg nå gått til innkjøp av sokker med gele OG rosa neglelakk. For noen lekre tottiser jeg skal få!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 10:49   #115
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Diabetikere har ofte nedsatt sirkulasjon i føtter, og selv små sår og sprekker kan bli farlige sår. Diabetikere står for godt over halvparten av alle amputasjoner som ikke skyldes ulykke. Dette hadde jeg ikke tatt sjansen på, når det ikke kan garanteres at det er ufarlig.

Oj, dette visste jeg ikke. Har ingen diabetikere i nærmeste familie, så dette vet jeg lite om.

Gammel 30-05-12, 11:05   #116
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Det stod noe på pakken om at man ikke skulle smøre seg med eller bedrive noen form for pleie på føttene underveis i prosessen, en dere som har "hjulpet til" litt, hva har dere brukt? Hampvott? Filegreie, eller andre lure løsninger?
Får helt dilla her nå, det er jo bare halvannet døgn siden, men nå syns jeg det er ekkelt å ligge med føttene inntil hverandre, de stikker jo. Den tørre huden er litt ukul nå, men jeg tør jo ikke skrape vekk eller gjøre noe når det str at man ikke skal det.

Gammel 30-05-12, 11:47   #117
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blåste i det som sto på pakken og hampvottet føttene mine i dusjen, samt brukte seinfil under. Jeg regner med at det står slik at man ikke skal rive av hud som ikke er helt løs, og dermed få sår.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 12:09   #118
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Standard

Ok, da skal jeg skaffe meg en hampvott.
Tidligere har jeg brukt en sånn barberblad-greie fra Scholl eller hva det heter, den skjærer jo bort lagvis, men jeg får la den ligge på vent til jeg ser hvordan dette funker først.

Gammel 30-05-12, 21:33   #119
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt og sitter nå på hotellrom og skal ta dem på (har ikke bedre å finne på allikevel liksom ), men så må de klippes opp??? Hva klipper man med da? Eneste som ligner kniv her er en flaskeåpner av jekketypen.

Og jeg er nybadet og varm og går IKKE i resepsjonen for å låne saks.

Hva gjør man?

Gammel 30-05-12, 21:37   #120
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Banker på hos naboen og ber om å få låne neglesaksa?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.