|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektor
Det var min mor som sa det, hun jobber på skole (u-trinn).
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorSkolen her står ikke på listen men vi fikk mail om at 3 på SFO er tatt ut i streik og at de aktivitetene hvor de er leder for, blir stoppet. Ellers er SFO åpent sålangt. Regner med at vi får beskjed litt i forkant om lærere/skolen eller SFo stenger?
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorKommer nettopp fra streikevakt med begge barna på slep. Så jeg er tatt ut og både barnehage og skole er rammet. Barnehagen har tilsynsordning fra 10-14 hver dag, SFO har åpent 7.30-8.30 og fra 13.15-16.30.
|
|
|
#4 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektor
Hos oss er det i alle fall sånn at de av mine kolleger som er i streik, er i streik fra den vanlige jobben sin - ikke fra sensorjobben. Det blir noe annet ettersom det er oppdrag de har tatt på seg for fylkesmannen (=ikke den arbeidsgiver som utdanningsforbundet/unio er i konflikt med), sånn som jeg forsto det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sjekk om du blir berørt dersom det blir streik i off. sektorVi vet ikke ennå om det blir stengte skoler hos oss. Barnehagen er ikke berørt siden den er privat. Vurderer å be svigers bli igjen litt etter pinsehelgbesøket sitt til vi vet på tirsdag hvordan det blir egentlig. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|