Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sokker i sandaler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-12, 14:56   #14
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sokker i sandaler?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Du mener,

?

Bortsett fra den siste. Man kan ha søte sokker i elegante sandaler, men man bør ikke ha stygge sokker i stygge sandaler.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg mener egeneltig at har du søte, dameaktige sandaler så syns jeg ikke det er pent med sokker i. Men jeg skjønner at folk vil ha det likevel.
Og jeg syns det ser helt riktig ut med sokker i sportssandaler.

Men så kom Glitters bilde å sa at det er greit med sokker i damesko også.

(Og når jeg refererer til Glitter så skjønner selvsagt alle at jeg egentlig mener Tallulah.)

Dette syns jeg ikke er så attraktivt:

Mens dette syns jeg er ganske fint:

Egentlig handler det jo ikke om sokkene i sandalene, men om kontekst og om det gir et nett og elegant inntrykk. Jeg syns jo det er helt greit at helsearbeidere bruker sokker i sandalene inne, f.eks. Nakne føtter i en slik setting syns jeg ikke passer seg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.