Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shoppingtråden for store størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-12, 23:11   #201
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråden for store størrelser

Takk.
Hvordan er størrelsene der?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-12, 23:30   #202
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Den var søt, Blåbær!

Jeg er så glad for at Cream har romslige størrelser og har kjøpt denne:

Denne likte jeg også. Kjempe fin

Gammel 14-05-12, 00:12   #203
Anita72
endelig ferdig studert

Anita72 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

denne fikk jeg i posten på fredag i størrelse 48 og en helt rød i 50
Den blå var egntlig akurat passe men knappene er så langt i fra at det spriker jo alle veier. Ene venninne min likte den blå best å syntes den var fin på meg mens den andre synnes den røde var finest. Hun andre syntes den røde ble litt for stor i overkroppen. Så da sitter ejg her som et spørsmålsteng. Må høre me sy svigermor om man kan jukse noe i mellom knappene så de ikke spriker. spriket i 50 og,og den var ikke trang,det var ikke den blå egentlig men akurat passe og satt som et skudd.

Sy trykk-knapper mellom de eksisterende knappene, har gjordt det selv på klær med stort hell.(fjernet bildene så quote ikke skulle bli så lang.)

Gammel 14-05-12, 08:34   #204
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen være så snill å dele litt shopping-gen med meg?

Garderoben min trenger sårt nye klær. I denne tråden ser jeg masse fint, men jeg finner ikke noe av dette når jeg går for å handle. Jeg liker ikke å bestille på nett, for hvilken størrelse jeg trenger avhenger helt av snittet. Jeg kan jo finne på å bruke alt mellom 44 og 50.

Gammel 14-05-12, 09:17   #205
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at ByTiMo har litt klær som passer meg. Jeg er ca str 48 med store fordeler.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 10:00   #206
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har funnet ut at ByTiMo har litt klær som passer meg. Jeg er ca str 48 med store fordeler.

Hvor finner du best utvalg av ByTimo? (på nett)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 14:34   #207
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kan noen være så snill å dele litt shopping-gen med meg?

Garderoben min trenger sårt nye klær. I denne tråden ser jeg masse fint, men jeg finner ikke noe av dette når jeg går for å handle. Jeg liker ikke å bestille på nett, for hvilken størrelse jeg trenger avhenger helt av snittet. Jeg kan jo finne på å bruke alt mellom 44 og 50.

Prøv Gosha på storosenteret. Der har de 50-70% på en mengde varer nå.

Gammel 14-05-12, 15:57   #208
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Lindex:

Pluss noen sorte basistopper og en sort omslagskjole på H&M.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 00:21   #209
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Denne kjøpte eg og, men vart litt skuffa, den vart veldig firkanta på min kropp, enda så fin den har er på alle andre.

Så da kjøpte eg denne!

Er kjempefornøgd! Kjøpte den i to versjoner, og kjem i allefall til å kjøpe den i raudt og, skikkelig fin var den.

Gammel 15-05-12, 08:30   #210
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nederste var kjempesøt, Effie! Hvor kjøpte du den?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 10:03   #211
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den nederste var kjempesøt, Effie! Hvor kjøpte du den?

Midnatt.no

Eg -trur- at eg har sett den på ebay og, men fant den ikkje der no.

Gammel 15-05-12, 10:51   #212
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er den i størrelsen, Effie?
Den var jo bare rålekker.

Gammel 15-05-12, 10:56   #213
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK. Takk. Jeg må ha en kikk på den.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:28   #214
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hvordan er den i størrelsen, Effie?
Den var jo bare rålekker.

Normal i størrelse kanskje? Har samme størrelse i den, og den fra Ellos som eg og linka.
Eg vingler så mykje mellom størrelser at eg er usikker på kva som er den riktige egentlig. Eg har fått prøve den i ein størrelse mindre enn kva som er passe, og den satt egentlig veldig fint, men då vart puppane litt skvisa.

Gammel 15-05-12, 14:49   #215
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

midnatt.no hadde jo masse fine kjoler. Riktignok mye utsolgt i mine størrelser.

Har noen kjøpt derfra før? Hvordan er kvaliteten? Prisen var jo ikke avskrekkende.

Gammel 15-05-12, 22:40   #216
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger treningstøy! Syntes alt er så smått i størrelsen, så må nok over på litt større størrelser (44-46). Trenger først og fremst topper som ikke sitter som pølseskinn. Noen som har tips?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 22:51   #217
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk endel i posten i dag..

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 23:01   #218
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg trenger treningstøy! Syntes alt er så smått i størrelsen, så må nok over på litt større størrelser (44-46). Trenger først og fremst topper som ikke sitter som pølseskinn. Noen som har tips?

Jeg har noen topper fra Craft som er ledige uten å være slaskete. Ellers har vel Röhnisch en kolleksjon med treningstøy i større størrelser.

Gammel 16-05-12, 16:27   #219
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Denne kjøpte eg og, men vart litt skuffa, den vart veldig firkanta på min kropp, enda så fin den har er på alle andre.

Så da kjøpte eg denne!

Er kjempefornøgd! Kjøpte den i to versjoner, og kjem i allefall til å kjøpe den i raudt og, skikkelig fin var den.

Svigermor måtte sy igjen midterste "knapphull"for den sprikte,men det gjore den i 50 og som var alt for stor. Men den ble veldig fin på meg og sjulte alle magene

Åh den fra midnatt.no har jeg sett på,skal i bryllup i juli og vurderte den som er nesten lik
Og den som er helt rød,men vet ikke helt om de går i bryllup. Og torte ikke bestille for jeg viste ikke helt hvordan størrelsene er.Har du underskjørt og?

Gammel 16-05-12, 21:17   #220
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har kjøpt en kjole og en topp fra Lindex i dag. Toppen kommer til å bli kjempesøt sammen med et smalt skjørt.

Kjolen satt kjempefint og utrigningen ble helt riktig med den ekstra "trøya" som var inni.

Jeg kjøpte også denne kjolen i dag, for å ha i morgen.

Samt denne fra kapphal.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.