|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17.maitog?
Hvorfor det egentlig? Du koser deg vel med andre ting da? Alle trenger vel ikke kose seg med det samme. For egen del syns jeg ikke det er utålelig, men likevel ikke mer enn under middels moro, og det syns jeg ikke er det minste trist for sånn er jeg og sånn er det. Så får andre nikose seg med alle former for tvangssosialisering alt de orker.
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17.maitog?
Det går mer på at det hadde vært fantastisk å hente energi fra folk rundt seg, eller i alle fall en mellomting, å ikke bli tappet av barna, barnas venner, folk som stikker uanmeldt innom, kollegaer som er uvanlig pratesyke osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17. mai-tog?Her i byen er jo skolenes flaggtog kun for skolene. Jeg husker jeg gledet meg VELDIG før jeg begynte på skolen fordi jeg da fikk gå i tog. Jeg tror Mazungen har sett på det på samme måte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|