Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17. mai-tog?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 11:04   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor tror voksne at barn synes det er gøy å gå i 17.maitog?

Hvis alle skal se feiringa på tv så blir det ikke mye til underholdning.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 11:07   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det blir vel strengt tatt dårlig med tvsending.

Gammel 14-05-12, 15:48   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Den tanken slo meg også. Men bevares, man skal ikke ha gråtende barn i ett tog heller, så vil man ikke/føler ikke for det, så skal man selvfølgelig få slippe.

Jeg har selv spilt 9 år i korps og marsjert "halve" Oslo rundt. Det har gitt meg fantastiske barn og ungdomsminner. Jeg får fremdeles klump i halsen når jeg ser ett flott korps komme marsjerende 17. mai med ropende/syngende festkledde barn og norske flagg bak. Så joda, patrioten Fløyel stiller i tog med barna på "slep". De gleder seg til 17. mai, med eller uten ullundertøy.

Litt på siden:
Jeg har korpsbarn og blir like sjarmert hver gang jeg hører foreldre som står og sier "Åhh, herregud, jeg er såååå glad mine barn ikke spiller i korps!" i det korpset passerer 17. mai. Jeg tenker da "Korps 17. mai skarre'm ha, men bidra??" - ok, satt litt på spissen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.