Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Årets skolesekker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 23:59   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets skolesekker

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

De har da noen 20L med lokk? Denne heter i hvert fall XO 20 w Lid?

Ja, det var den jeg mente. Den er bare 20 liter, men virker altså mye større enn beckmann sin 20 L. Min lange jente, hun var vel rundt 125 da hun fikk sekk i sommer, kunne ikke bruke bergans med lokk, alt for stor til henne. Beckmann satt perfekt på henne.

Gammel 12-05-12, 00:00   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbake til tegnebordet, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 00:00   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg må sikkert kjøpe en sånn med glidelås.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 00:02   #44
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Tilbake til tegnebordet, altså.

Tja. Ta med barnet og prøv sekkene er mitt beste tips. Husk å legge litt innhold i sekken mens den prøves og stram det som kan strammes.

Gammel 12-05-12, 00:04   #45
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Denne likte jeg! Jeg kan ingenting om sekker. Men noen som tror denne passer gutt på seks år, 125 cm og 23 kg? Han har lange bein men synes overkroppen også er lang.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 00:07   #46
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Denne likte jeg! Jeg kan ingenting om sekker. Men noen som tror denne passer gutt på seks år, 125 cm og 23 kg? Han har lange bein men synes overkroppen også er lang.

Med den lengden hans kan han nok bruke de fleste skolesekkene. Min jente var omtrent like lang da vi kjøpe i fjor sommer, dvs nok noe lengre og noen kg tyngre. Både Bergans uten lokk, troll og beckmann satt fint på henne. Hun valgte seg beckmann, veldig fornøyd med den.

Yngste som skal på skolen om to år tipper jeg ender opp med bergans uten lokk, for han er bare gjennomsnittlig lang og vokser sakte. Kan aldri tenke meg at han kan passe beckmann når den tid kommer.

Gammel 12-05-12, 00:13   #47
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vi kjøpte netopp 28L til vår 9 åring. Den er ikke for stor, men ei heller for liten. Kunne sikkert hat Bergans XO25, men han var fast bestemt på Beckman. Han har denne.

Denne fikk gutten min da han startet på 3 trinn i høst, knalltøff sekk.

Gammel 12-05-12, 00:32   #48
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Denne fikk gutten min da han startet på 3 trinn i høst, knalltøff sekk.

Ja, også matcher han lua til faren :P

Gammel 12-05-12, 00:34   #49
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Ja, også matcher han lua til faren :P

Tøff!

Gammel 12-05-12, 00:35   #50
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nå så jeg på de Beckmannsekkene. Gutten kommer jo til å elske en dinosaursekk eller en fotballsekk. Huff. Får ta han med og se på Bergans først.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 01:24   #51
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Storebror har fått denne:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 16:41   #52
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Nå så jeg på de Beckmannsekkene. Gutten kommer jo til å elske en dinosaursekk eller en fotballsekk. Huff. Får ta han med og se på Bergans først.

Det viktigste er vel at den sitter godt på ryggen? Jeg har ikke noe tro på å kjøpe sekk uten å prøve.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 18:40   #53
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Er det noen som vet om det finnes en sekk som kan brukes til både skolesekk og skatesekk? Jeg har en snart 4.klassing som trenger ny skolesekk, men som også trenger sekk til å frakte skateboardet på. Er det mulig å slå to fluer i ett smekk her? (Har ikke sett sekker med feste til skateboard live...)

Gammel 21-05-12, 18:50   #54
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo stappe skateboardet på tvers under lokket.

Gammel 21-05-12, 19:04   #55
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man kan jo stappe skateboardet på tvers under lokket.

Ja, det går ann. Men han vil ha sånn kul sekk fra skatebutikken med stropper til å feste skateboardet i... Jeg som trodde jeg hadde en gutt som ikke brøy seg om hvordan ting så ut...
Jeg vet det finnes, lurte mest på om det passer til en barnerygg, om de har plass nok til skolebøker og om de er gode nok for ryggen.

Sånn som denne:

Gammel 21-05-12, 19:42   #56
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden vil ha denne:

Håper beckmann også funker, for berganssekkene i 28 liters utgave var heller triste greier.

Gammel 21-05-12, 19:56   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Ja, det går ann. Men han vil ha sånn kul sekk fra skatebutikken med stropper til å feste skateboardet i... Jeg som trodde jeg hadde en gutt som ikke brøy seg om hvordan ting så ut...
Jeg vet det finnes, lurte mest på om det passer til en barnerygg, om de har plass nok til skolebøker og om de er gode nok for ryggen.

Sånn som denne:

jeg vet også at det finnes, jeg har en selv. men den er i voksen størrelse, og uten avstiving mot ryggen sluk en skolesekk har. Mulig de lager i barnestørrelse, men tror ikke de er så heldige å bære skolebøker i.

Gammel 21-05-12, 20:14   #58
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Standard

Tallulah: Takk! Det var vel det jeg tenkte. Da blir det nok ordentlig skolesekk,- og spare selv til skatesekk hvis man ikke vil stappe det under lokket.

Gammel 21-05-12, 21:11   #59
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt denne til skolestarteren vår. Med matchende pennal og det hele.

Gammel 21-05-12, 22:44   #60
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Poden vil ha denne:

Håper beckmann også funker, for berganssekkene i 28 liters utgave var heller triste greier.

Beckmann funker veldig bra. Fin sekk!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.