|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Grunnlovsendring?
Det var nå faktisk du som valgte å linke til den siden for å bruke den som dokumentasjon for argumentene dine. Også synes du det er på sin plass å bebreide dine meddebattanter for at den siden blir tatt opp hele tiden?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2012
![]() |
Feil, det var en side jeg lenket i forhold til etterspørsel av lenker og dokumentasjon om at justismord kan ha funnet sted. Det var ikke den eneste lenken jeg ga, men det er den eneste lenken det blir fokusert på her i debatten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Så når du blir misforstått hele tiden så tenker du ikke at det kan være noe med din argumentasjonsteknikk og kommunikasjon som kan være feil?
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2012
![]() |
Helt klart, jeg bare gir uttrykk for at jeg ikke kommer til å diskutere det noe mer her. Og jeg kan jo ikke innrømme at jeg har tatt feil fordi noen ikke skjønner argumentgrunnlaget? det vil jo uansett vise når de avgjørelsene er tatt i HR og bestemmelsene i Grunnloven. Slapp av, jeg kan leve med at jeg ikke fikk det til på foreldreportalen, og vi kan sikkert smile av det hele om alt går ryddig for seg. Men inntil da, er det viktig å prøve å få til et engasjement når det gjelder utforming av grunnloven. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|