Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Når maten spyttes ut og man sier æsj

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-12, 15:05   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når maten spyttes ut og man sier æsj

Jeg er på linje med Tjorven og pelle, kjenner jeg. En ting er at man ikke kan forvente at 5-åringer skal forstå hvor mye arbeid som kreves for å sette mat på bordet. Men man kan forvente at de oppfører seg - og man har da jammen lov til å bli sint som voksen hvis man blir demonstrativt ignorert over lenge tid når man sier fra på en ordentlig måte.
Jeg synes ikke sutring og demonstrering hører hjemme rundt matbordet¨og tenker at femåringer definititv er store nok til å forstå det.

Og når det gjelder sutring og klaging på maten, så synes jeg kommentaren til en venninne da sønnen hennes for n-te gang klaget på maten var helt på sin plass. "Hver dag er ikke noen jævla fest, heller!" sa hun. Med utestemme.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.