|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva blir neste instans?
Menneskerett er det da ikke, men familievennlig er det.
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Flertallet er ikke lærere eller barnehageansatte, tror jeg definitivt man kan slå fast. Og det er ganske sikkert langt flere som har barn både i barnehage og på skole enn det er som er ansatt i barnehage eller skole. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, helt klart. Poenget mitt var vel at det å samkjøre skolers og barnehagers planleggingsdager nødvendigvis skaper problemer for de foreldrene som jobber akkurat disse stedene. For alle andre foreldre i andre yrker er ikke de aktuelle planleggingsdagene generelt mer eller mindre viktige enn alle andre dager. Det er ingen fanesak for meg, men jeg har sett at det har vært fint at jeg har barnepass på akkurat de fem dagene i året jeg absolutt ikke har kunnet være borte fra jobb.
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, det gjelder i såfall ikke meg og min familie. I min bransje er det sjelden eller aldri mulighet til å ta seg ekstra lange helger hver vår. Jeg ville mye heller hatt planleggingsdagene utenom helgene, da er det lettere for MEG å ta fri, nemlig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|