Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Romfolket, tigging og teltleirer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-12, 17:29   #11
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Romfolket, tigging og teltleirer

Jeg er veldig skeptisk til rumenske tiggere. Jeg har vanskelig for å forstå at de kommer til Norge for å tigge, og så opplever jeg at de klager over at de ikke får nok. Ihvertfall framstilles det slik i avisartikler.

Jeg gir ikke til tiggere, spesielt ikke når de kommer opp i ansiktet på meg og rister koppene sine. Det har gått noen rundt på bussholdeplasser i Trondheim sentrum, og da kan man ikke gå unna de heller. Jeg må stå der til bussen kommer, og da føler jeg med nærmest plaget.

Det er ikke slik at alle nordmenn er vokst opp i luksus heller. Jeg kunne si mye om dette, men jeg velger å la være.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.