Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Eksponering av abb i media versus sykdom

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 14:57   #21
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eksponering av abb i media versus sykdom

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Litt på siden men det er jo ganske sykt å kunne høre ukesvis på hvordan han ødela hundrevis, kanskje tusenvis, av liv den 22.7 uten å reagere litt emosjonelt på det en gang.

Fra morgenbladet i dag: http://morgenbladet.no/samfunn/2012/massemorderens_smil

Jeg tror kanskje ikke han er syk kognitivt (/psykotisk) men emosjonelt. Jeg lurer litt på om det går an å meditere seg bort fra følelser, kanskje det går - men jeg tror man må ha godt med anlegg for å distansere seg fra sånne ting. Jeg ville ikke egnet meg som følelsesfjern massemorder for eksempel. Heldigvis.

Jeg har ikke lest hele enda, men jeg håper virkelig de ror seg inn på slutten der, for farsken heller, det jeg har lest frem til nå kommer til å få folk til å tenke at de med aspergers kan være massemordere, og det skal jeg virkelig ikke ha noe av.

De skriver jo også at man ikke skal gi ABB en slik diagnose, men så kommer de jo med utrolige gode argumenter for hvorfor han kan ha autisme.

Godt mulig jeg i trøtthet, sinna mammatanker og tåkete hode misforstår...

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.