Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Moren til Christoffer er dømt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-12, 12:34   #32
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moren til Christoffer er dømt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes ikke man skal måtte velge mellom disse ondene. Det må være et klart mål at ingen skal utsettes for unødvendig belastning og at ingen barn skal lide. For meg blir det feil å sette disse tingene opp mot hverandre.

Men det er ikke så enkelt, jeg skulle gjerne ha ønsket at det å bli utredet var dagligdags, og at det var ressurser til at det ikke ble så stigmatiserende.

Det er jo sånn at det er et stort gap mellom hva som er BRA og hva som er BRA NOK. Dessverre er det BRA NOK som er terskelen.

De foreldre som ikke er adekvate er også på en måte bra nok, og det vil alltid være belastende å bli stilt spørsmål ved. Men i mine øyne er jo det noe du stadig gjør selv uansett.

Jeg elsker min datter av hele mitt hjerte og jeg er oppriktig i at jeg gjerne skulle vært enda bedre som mor. Om noen rundt meg mener vi trenger hjelp så håper jeg virkelig de har anstendighet nok til å levere en bekymringsmelding.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.