Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Harr'u tampongkort?"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 12:38   #101
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Harr'u tampongkort?"

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Neket: Er det mulig ?
En slik opplevelse hadde medført at jeg ikke hadde handlet der noe mer.

Det er heldigvis ikke den "vanlige" butikken min, bare den som er nærmest jobben. På den vanlige KIWIen er de veldig hyggelige. Dog har jeg ikke kjøpt tamponger der i det siste.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 12:43   #102
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Oversikt har han jo ikke, men han vil nok forstå at du kjøper bind regelmessig. Som når du er tom.

Åh, sitter han ikke med penn og notatblokk og fører dato altså.

Nei, det jeg mente var at jeg syns det ikke er kult å tenke på at jeg en gang i mnd kommer til å kjøpe en dobbelt bakke med always normal og en pakke med always nattbind av den rødmende 17-18 år gamle nabogutten som jeg snakker med titt og ofte utenfor.
Kanskje er jeg sær og snurpete, muligens til og med litt flau, på det området. Jeg syns bind og slikt er ganske privat og foretrekker å kjøpe det hos folk jeg ikke kjenner.

Gammel 23-04-12, 12:51   #103
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde klaget. Kiwi drives jo en eget selskap, er ikke franchise.

Så snerpete er jeg.

Gammel 23-04-12, 13:13   #104
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Å kjære vene Neket.

Kjenner jeg er glad for at jeg ikke trenger sånt kort ja. :hormonspiral:

Gammel 23-04-12, 13:28   #105
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Åh, sitter han ikke med penn og notatblokk og fører dato altså.
Kanskje er jeg sær og snurpete, muligens til og med litt flau, på det området. Jeg syns bind og slikt er ganske privat og foretrekker å kjøpe det hos folk jeg ikke kjenner.

Jeg skjønner liksom ikke at dette skal være så flaut jeg..

Gammel 23-04-12, 13:28   #106
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De er veldig hyggelig på vår Kiwi. De kaller det verken bleie-, tampong- eller mensenkort. Rett og slett bare "Avtalekort". Helt greit det. Sammen med bleieavtalen er det et supert tilbud og vi liker å handle på kiwi. Ryddig, greit vareutvalg og en flott frukt og grønt disk.

Gammel 23-04-12, 16:55   #107
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må le, men for en oppførsel av de ansatte?

De må da få opplæring i salg av produkter, noe som i dette tilfellet innebærer at de ikke skal kalle det mensen-eller tampongkort!!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 17:17   #108
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

147 tenåringsgutter: Sukker av lettelse.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 17:20   #109
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg skjønner liksom ikke at dette skal være så flaut jeg..

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 17:51   #110
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Å kjære vene, Neket, at det går an.
Jeg hadde klaget til ett eller annet hovedkontor. Det er en kjekk avtale de har kokt ihop, men de må jo kunne forholde seg til den på en måte som ikke gjør kundene forlegne.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 21:03   #111
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare et lite gullkorn fra barnemunn i denne sammenheng..

Forleden dag, hørte vi på radioen i bilen da ungene skulle leveres til faren, som bor i Trysil. Så hører vesla reklamen for B&T-avtalen, og sier:

"Oi mamma, på Kiwi har de tilbud på Trysil-innlegg joh!!!"

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 22:07   #112
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg vet at jeg var ganske positiv til dette tiltaket tidligere i tråden, men etter nærkontakt med tilbudet i lunsjen i dag er jeg slett ikke sikker lenger.

Det der var virkelig dagens!*tørker tårer*

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 22:12   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Å kjære vene Neket.

Kjenner jeg er glad for at jeg ikke trenger sånt kort ja. :hormonspiral:

Det var min første tanke også, ja. Lenge siden jeg har kjøpt noe sånt.

Gammel 23-04-12, 22:14   #114
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Bare et lite gullkorn fra barnemunn i denne sammenheng..

Forleden dag, hørte vi på radioen i bilen da ungene skulle leveres til faren, som bor i Trysil. Så hører vesla reklamen for B&T-avtalen, og sier:

"Oi mamma, på Kiwi har de tilbud på Trysil-innlegg joh!!!"

Fantastisk!

Gammel 23-04-12, 22:32   #115
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det var min første tanke også, ja. Lenge siden jeg har kjøpt noe sånt.

Det er bare det, at nå er det vel snart snuppa sin tur. Så da er den på`n igjen. Og jeg tviler på at hun kommer til å handle det selv med det første. :kjenner lusa på gangen:

Gammel 24-04-12, 20:34   #116
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv de som stiller seg uforstående til at "mensenkortet" kan bli en klein affære kjenner det kanskje bittelitt i flauhetsnerven når de leser Neket sitt innlegg??

Makan!

Gammel 24-04-12, 21:07   #117
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neisj. Jeg hadde bare blitt irritert over at det ble brukt så mye tid på det. :står ofte sulten i remakø klokka elleve:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 16:21   #118
Supra
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her sier dem bleiekort...... Dem har slått sammen både bleier for store og små.... Har sånt kort jeg, bryr meg ikke så mye om d....

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 09:05   #119
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Er artikkelforfatteren her inne, tro? Knis.

http://t.dinside.no/904939/kiwi-med-...ort-for-voksne

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 12:43   #120
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Selv de som stiller seg uforstående til at "mensenkortet" kan bli en klein affære kjenner det kanskje bittelitt i flauhetsnerven når de leser Neket sitt innlegg??

Makan!

Ikke annet enn på den butikkansattes vegne eventuelt. Kjenner jeg nok hadde blitt irritert over at de har så dårlig system.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.