Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kul, imponerende, festlig og enkel bursdagsmat for mange?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 11:05   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul, imponerende, festlig og enkel bursdagsmat for mange?

43?! Da synes jeg du skal droppe gaveåpning helt og holdent.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 11:52   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips!

Bursdagen varer to timer. Jeg hadde nok blitt lagt inn dersom den skulle vart lenger..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 12:17   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stripete gele. Billig og ser kult ut. Jeg skal lage det til lørdagens feiring. Der er det riktignok bare 20 gjester.... Jeg har tenkt at han får åpne gaver på en rolig måte på et bord. 20 stk er for mye til noe strukturert i mitt hode.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 12:33   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Stripete gele. Billig og ser kult ut. Jeg skal lage det til lørdagens feiring. Der er det riktignok bare 20 gjester.... Jeg har tenkt at han får åpne gaver på en rolig måte på et bord. 20 stk er for mye til noe strukturert i mitt hode.

Hvordan lager man stripete gele?

Jeg er vant til å organisere så store barnegrupper, mrn jeg er litt svett likevel. Har ikke jobbet på ett år pga sykdom, og jeg kjenner ikke lokalet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 12:36   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan lager man stripete gele?

Stor bolle eller form. Ett lag med gele. Lar det stivne. Ny farge, kjøle ned, helle over. Stivne. Osv. Må gjøres over et par dager, men lettvint og ungene pleier synes det er fint ut.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 16:55   #6
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

43?! Da synes jeg du skal droppe gaveåpning helt og holdent.

Dropp gaveåpningen ja, å få så mange barn til å sitte rolig å se på det vil ta 2 timer :P

Godteposer dropper man lett.

Av leker så tror jeg faktisk de fort finner på mest om de får leke selv, her var tjukkas VELDIG populært på forrige bursdag sammen med ett par budda bager... så noe organisert var ikke noe vits.

MEN det går jo ann å ha noen leker som de som ønsker å gjøre kan få lov til, f.eks fiskedam, halen på grisen osv om man er flere voksne så kan jo det stå åpent mens de andre leker selv.

JEG VILLE LEKT STILLELEKEN! MED STOR PREMIE TIL VINNEREN!

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:41   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ber en inn til bursdag og ikke åpner gavene så synes jeg en ikke bør invitere så mange. Åpne gavene på en kjapp og enkel måte som ikke nødvendigvis er så organisert. Jeg synes det er skikkelig uhøffelig og ikke åpne gavene en får. Da får dere heller ha litt lenger selskap nårdere har bedt så mange.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:42   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ber en inn til bursdag og ikke åpner gavene så synes jeg en ikke bør invitere så mange. Åpne gavene på en kjapp og enkel måte som ikke nødvendigvis er så organisert. Jeg synes det er skikkelig uhøffelig og ikke åpne gavene en får.

Enig med deg i det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.