|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpenJeg bruker 75D og noen ganger 80D. Det er jo enorm forskjell på hvordan ulike bh-er sitter på og former, og hvor behagelige de er. Jeg har vært et par ganger i gode undertøysbutikker (bl.a. LaLina og en i London), og blitt målt og fått forslag til hva som passer, men jeg syns ærlig talt jeg klarer å finne ut det like bra selv. Hvis man har større pupper er det mer stapp- og dytt- potensiale, og det er de vel ofte flinke på i sånne butikker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpenJeg har vært på Change og fått sånn passelig bra hjelp. De så fine ut der og da, men i bruk fungerer de ikke optimalt. Jeg har lurt på hvor jeg bør dra og ser jeg har fått svaret i denne tråden.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen
Men bare så dere er advart. På Lalina så ber de deg ikke om å dra puppen frem fra under armen. Det gjør det for deg!
|
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
"Hjelper".
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Det kan sikkert hende at de gir deg en annen størrelse, f.eks. Jeg tror det var en slags vikar jeg påtraff - jeg ble vel knapt ordentlig målt. Change måler også, og Triumph-butikkene. Mitt tips er at du kanskje ikke trenger å bruke fullt så mye penger som man gjør på la Lina. (jeg er 70b, forresten, og finner ofte ikke størrelsen min på hm. De har nemlig bestemt seg for å produsere både 70a og 70c, men konsekvent hoppe over meg.
|
|
|
|
#6 |
|
Sånn passe sane
|
Du er sikker på du ikke er 65C da?
|
|