Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør og sko til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 08:06   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbehør og sko til kjole

]Hvis du går for den hvite ville jeg ikke hatt smykke. Bolero, hvitt perlearmbånd og perleøredobber. Frisk sminke, og enkelt oppsatt hår.

Kanskje ikke helt rett farge, men enkle sko.

Men nå er jeg fan av litt enklere saker, jeg må innrømme at jeg feks synes slike smykker som er kjempesvære ødelegger mer enn de pynter.

Sist redigert av Trulte : 04-04-12 kl 08:25.
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:55   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for gratulasjoner og tips så langt!!

Trulte: Da er jeg nok rake motsetningen. Tenker at når jeg selv er kraftig/tjukk så bør jeg ha noe som synes og ikke ett bittelite smykke som forsvinner. Fine sko! Men tror jeg kanskje har lyst på noen i sølv eller noen hvite med sølv på, om det finnes.

Det har løst seg med smykke og armbånd; får låne av forloveren min som gifta seg i fjor; hun brukte det da. Hun har tilbydd meg å låne brudekjolen også, men det går nok dessverre ikke siden hun har helt annen kroppsfasong og i tillegg var gravid når hun brukte den; den vil rett og slett ikke passe og å tilpasse den rekker vi ikke.

Vi hadde videodate igår, forloveren min og jeg; Kjolen ble godkjent. Hun presterte til og med å si at hun ble positivt overraska. Tror jeg går for den hvite nå, har bestemt meg. Strømpebukse og sko gjenstår, tar fremdeles imot tips!!

Gammel 06-04-12, 16:02   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

]Hvis du går for den hvite ville jeg ikke hatt smykke. Bolero, hvitt perlearmbånd og perleøredobber. Frisk sminke, og enkelt oppsatt hår.

Kanskje ikke helt rett farge, men enkle sko.

Men nå er jeg fan av litt enklere saker, jeg må innrømme at jeg feks synes slike smykker som er kjempesvære ødelegger mer enn de pynter.

Gratulerer med spennende bryllupsplaner
Søt kjole, er forøvrig enig med Trulte.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.