Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?
Jeg er en som går i svømmehaller uten å tenke på hvordan jeg tar meg ut, men jeg hadde nok reagert på en sånn herbalifedamekommentar.
Jeg har blitt forsøkt vervet en gang tidligere og det var ikke moro. Det er noe med at andre kommer og forteller at man har et problem som "de" kan gjøre noe med.
Det de har som problem er at de er ofte for et idiotisk verdensomspennende selskap som selger rævva produkter og som lopper folk for penger. Når man i tillegg skrur av sosiale antenner ved salg så er det bare trist i grunnen. Jeg velger å se på det slik, uten at det betyr at jeg takler slike kommentarer bra der og da..
Jeg er en person som nesten utelukkende ser ansiktsuttrykk. Jeg har møtt både Kirsebær og Polyanna, men jeg kunne ikke sagt noe om kroppsfasong om jeg skulle beskrevet dere. Jeg kunne aldri ha gjettet vekt eller høyde. Det var pinlig å være med på ransøvelse den gang jeg var med på sånt. Ansiktsgjenkjennelse derimot.. Der er jeg veldig dyktig og kunne lagt merke til dere begge i en diger folkemengde, samt at dere kunne ha forandret frisyre fullstendig og jeg ville likevel gjenkjent dere.
Noe jeg av og til legger merke til på stranda er mennesker som ser ut som om de vil gjemme seg og ser ut som om de er veldig ukomfortable der.
Det virker ikke som om det er noen nødvendig sammenheng mellom komfort og vekt. De jeg kjenner som er mest ukomfortable på stranda veier en god del mindre enn meg.
|