Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-12, 18:48   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billige familieferier?

Vi betaler underkant av 30 000 for fly, leiebil og leilighet for oss tre i tre uker i Florida i sommer. Nå ser jeg jo, i denne tråden, at dette er veldig billig i forhold til hva man betaler for 14 dagers charter.

Totalen blir vel uansett stor når parker og alt annet regnes inn i sluttsummen. Reising og opplevelser har stor verdi for oss og jeg synes det er viktig å ta seg tid og råd til dette også, ikke bare hus, bil, møbler og klær, som budsjettet går til ellers i året.

Gøy og finvær er alltid well spent money i mine øyne.:leidepressivttrøndervær:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.