Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 11:23   #11
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: London med barn

På Museum of Natural History var vi i mai i fjor, helt topp for daværende 11 åring som gleder seg vilt til å komme tilbake dit i juli måned. Da skal vi være der hele dagen dersom han har lyst - for der er det masse å se. Dinosaurene er helt topp.

Ellers så leser jeg tipsene dine og tar de innover meg slik at jeg kan komme med litt når vi skal planlegge turen vår etterhvert. Tror nok jeg skal bestille bord på Hawksmoor da unga her i huset elsker biff. Noen som vet om det er ok barnevennlig der ?? (nå har jo vi unger på 8,5 og 12 når vi reiser så jeg trenger ikke stellerom akkurat... )

God tur Skilpadda, kos dere masse !

livit er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.