Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-12, 22:42   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg i bryllup i juli?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror - uten at jeg vet - at det er kulturforskjeller nord og sør når det gjelder hva som er "fint" i bryllup. Eller kanskje det er by og land. Noe er det i alle fall.
Det som Nessie viser har vært den vanlige stilen i de bryllupene jeg har vært i.

Det er godt mulig, det har jeg faktisk ikke tenkt på.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var i augustbryllup i fjor i en knekort lekker stroppekjole. Det falt meg faktisk ikke inn at den burde være lang, ihvertfall ikke i tjuefem varmegrader.

Knekort er helt OK i mitt hode, men jeg er vant til at vi skiller fest fra fest, dvs at kjoler en bruker i bryllup er mer pyntet enn en kjole som brukes på sommerfest med jobben.
Den Anne C linker til er nydelig og den nest siste til Nessie er rå, men går.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.