Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 20:12   #701
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Det var ut i går. Jeg hadde en handlekurv liggende som jeg plutselig kom på kvart over elleve, men da var sidene nede pga tekniske problemer, gitt.

Jeg har uansett fått bestilt meg et par tunikaer/kjoler og sko til ungene.

Gammel 20-03-12, 08:51   #702
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

www.landstil.no

Som nyhetsbrevmottaker får man 50% på alle klær i perioden 18-22 mars.
Må skrive "NYHETSBREVMOTTAKER" i kommentarfeltet for bestillingen, for at tilbudet skal gjelde.

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 20-03-12, 14:27   #703
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kolleksjonssalg i Oslo (Prinsdal):

Gammel 21-03-12, 13:38   #704
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarn har lagt ut en del uavhentede varer o.l. fra forrige salg i en restekurv. Er en del ribbukser og ting som stod som utsolgt etter sist runde.

:skal ikke ha noe, skal ikke ha noe, skal ikke ha noe:

Gammel 22-03-12, 15:31   #705
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Barnas dag på Skoringen - ta to betal for en. Fant fine joggesko og sandaler til toåringen til 400 kr tilsammen.

Gammel 22-03-12, 15:56   #706
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbud hos Lisen: http://lisen.dk/group.asp?group=155&...m_medium=email

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-03-12, 22:44   #707
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke FP tømt alle butikker for FP-parkaen, altså? De selger noen i str L hos XXL på Alna til 1000,-. North Face parka. Det blir sikkert snart kaldt igjen.

Gammel 22-03-12, 23:33   #708
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så du hvilke størrelser de hadde igjen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Har ikke FP tømt alle butikker for FP-parkaen, altså? De selger noen i str L hos XXL på Alna til 1000,-. North Face parka. Det blir sikkert snart kaldt igjen.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 22-03-12, 23:38   #709
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Så du hvilke størrelser de hadde igjen?

De hadde en str S og noen i str L, fem-seks stykker. Ingen M, og definitivt ingen XL. Jeg litt over at de ikke hadde XL til meg.

Gammel 23-03-12, 00:45   #710
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Kitch'n har salg på Eva Trio-gryter. Halv pris for medlemmer i kundeklubben deres (gratis, og man kan melde seg inn mens man er i butikken). Jeg har fornyet gryteskapet, og er kjempefornøyd.

Men vær forsiktig. Kanskje du - som meg - begynner å lure på om du burde skiftet ut komfyren i samme slengen. Og hva da med kjøkkenvifta? Den er jo både gammel og skranten. Og før du vet ordet av det, så burde du ha skiftet ut hele kjøkkenet! Bare fordi det var Eva Trio-salg!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 09:03   #711
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

- jeg tror jeg også må ha xl- de er ikke så store i størrelsen, tror jeg

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De hadde en str S og noen i str L, fem-seks stykker. Ingen M, og definitivt ingen XL. Jeg litt over at de ikke hadde XL til meg.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 09:09   #712
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, de er store. Jeg har L.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 09:10   #713
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har L gnuri.

Gammel 23-03-12, 12:14   #714
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

30% på alle klær hos Cubus på Trondheim torg idag.

Mira er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 12:45   #715
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ja- og jeg tror du er nokså mye tynnere enn meg

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg har L gnuri.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 12:54   #716
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jo, de er store. Jeg har L.

Jeg synes ikke de er særlig store. jeg måtte ha L i min, og jeg bruker S/M i bergans. NF ble litt trang over ryggen/skuldrene i M.

Gammel 23-03-12, 14:54   #717
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ja det er mulig. Jeg bruker L i Bergans, men jeg må nok ha xl i NF, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Så rart? Jeg bruker XL i Bergans, og 44 ellers, og trekker ekstremt over ryggen. Kan fjorårets modell være større?

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 15:37   #718
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg har L i bergans og L i NF. Jeg synes de er ganske like, men NF er kanskje trangere over puppene. Kanskje.

Gammel 23-03-12, 16:13   #719
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare for å bidra, jeg har M i både North Face og Bergans. Jeg opplever de som veldig like i størrelsen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-03-12, 18:19   #720
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har også L i begge ja. Bergans kjøpt for mange år siden, parka rett før jul.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.