Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 00:28   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er forskjell på å skrive "jeg liker ikke tonen din" og å belære noen på hvordan de skal skrive. Det første er helt greit, det andre ganske utidig.

Og det var ikke ment som noe tips for argumentasjonsteknikk fra deg til HV det, det var forsøk på sosialisering. Og jeg mener at kvinner har for lite toleranse for oppførsel som går litt utenfor det vanlige.

...så det er helt ok for HV å be damer i denne tråden om å "skjerpe seg" men det er utidig av meg å be HV "skjerpe seg"?

Jeg har heller ikke gjort noe som helst forsøk på å fordekke et forsøk på sosialisering som "tips for argumentasjonsteknikk" som du insisnuerer over her. Det var et åpenlyst forsøk på sosialisering. Det er ikke greit å møte skjør ærlighet og sårhet på en så krass måte. Jeg sa "skjerp deg" og mente "skjerp deg".

Å minne hverandre om at det kan være ok å ta litt hensyn her inne skjer stadig og det handler altså ikke om "belæring" Det er forøvrig hakk i plata at du velger den innfallsvinkelen når et slikt innlegg kommer fra min kant. It's getting old.

HV's innlegg var såpass krasst at jeg, som ikke hadde skrevet noe som helst i denne tråden, kjente det satt i magen som altfor hard skyts. Det kan jeg ikke se se noen som helst grunnn til at jeg ikke skulle få lov til å si noe om.

Noe av det jeg er aller mest opptatt av er at man kan si hva som helst bare man sier det på en respektfull måte. Det tar gjør ikke folk til intetsigende og ulne personer. Det står ikke i veien for budskapet. Det fremmer budskapet.

Sist redigert av Pebbles : 22-03-12 kl 00:45.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.