Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

eBay-etikette

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 21:23   #21
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: eBay-etikette

Jeg bare byr, siden selger har mulighet til å blokkere for bud fra andre land. Et par ganger har jeg opplevd at selger enten ikke vil sende, eller setter en alt for høy portokostnad (type 50 pund). DA opplyser jeg de om muligheten for å blokkere utenlandske bud, og tilbyr at de kan annullere salget.

Ellers bruker jeg gixen jeg også. Har aldri hatt noe problemer med de, men derimot vunnet mye til en billig penge. En annen fordel er at jeg aldri går over grensen for hva jeg synes varen er verdt, noe som lettere kan skje i et tanketomt øyeblikk når budrunden går mot slutten.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 21:24   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke på denne. Jeg har vært på utkikk i flere år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 21:30   #23
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ikke på denne. Jeg har vært på utkikk i flere år.

Go for it, lady!!!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:09   #24
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Og jeg sparte flerfoldige hundrelapper. Tusen takk for tipset Mauser og Allium!!

(Nå gjenstår det bare hva selger sier til å måtte sende til Norge. Jeg gikk ikke rett på Gixen, så hun fikk presset prisen opp til det tidobbelte av hva det opprinnelige budet var på takket være meg.)

Gammel 11-03-12, 22:10   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde! Bilde!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:11   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

bilde av superkjolen?

Gammel 11-03-12, 22:13   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Skal jeg kline til og kjøpe den fra USA også? Den har fastpris.

Gammel 11-03-12, 22:16   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Dere skal få se bilde når selger har gitt meg totalen og jeg har betalt.

:bittelitt overtroisk:

Gammel 11-03-12, 22:17   #29
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Skal jeg kline til og kjøpe den fra USA også? Den har fastpris.

Gjør det!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:23   #30
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bilde ja.

Gammel 11-03-12, 22:25   #31
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Siden dette tydeligvis er kvelden for å ta seg til rette så klinte jeg til på USA-kjolen også. Nå er det bare å håpe at begge selgerne synes dette er i orden.

Gammel 11-03-12, 22:57   #32
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg krysser armer og bein for deg!
En blir fort hekta på ebay altså.

Gammel 11-03-12, 23:07   #33
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 12-03-12, 19:39   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Det ordnet seg! Begge selgerne har sendt meg invoice uten protester, og med helt adekvate portokostnader.

Tusen takk for hjelpen dere! Dette er altså favorittkjolen min - omslag i ull og silkeblanding;

*poff*

Sist redigert av Mei : 12-03-12 kl 21:43.
Gammel 14-03-12, 11:15   #35
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, jeg er også helt hekta på Ebay, kjoler, cardigans, skjørt, sko you name it. Men jeg har aldri turt å by uten å ha fått sjekket med selger om de sender til Norge. Jeg har faktisk fått svar fra flere at de ikke sender til Norge men de har ikke sperret for bud fra Norge.
Kanskje jeg kan bli litt mer frimodig etter å ha lest om deres erfaringer.

Gammel 14-03-12, 12:17   #36
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Rakk ikke å se bilde ooooog nå er jeg supernysgjerrig.

Gammel 14-03-12, 19:35   #37
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 15-03-12, 23:07   #38
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor fjernet du bildet så fort?

Gammel 15-03-12, 23:16   #39
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Over 60 stykker hadde sett bildene - og kjolen(e) er ikke så vanlig. Jeg liker ikke å ha ting som kan identifisere meg liggende ute lenge.

Gammel 15-03-12, 23:52   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ah ok. Jeg får leve i nysgjerrighet da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.