|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I farta!!
|
Sv: Mauritius
Høres bra ut.
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: MauritiusVi var der i 12 dager, jeg hatet flyturen til Mauritus,kan ha noe med å gjøre at jeg var halveis i svangerskapet å var generelt dårlig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
I farta!!
|
Så dumt.
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
Vi kom frem tidlig til Mauritius, så vi fløy også på natten. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I farta!!
|
Veldig spent. Aldri flydd lenger enn til Kanariøyene. Håper vi får sove litt.
|
|
|
#26 |
|
Drømmer
|
Jeg sov hvertfall, ikke noe problem det egentlig. God plass på flyet var det også. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MauritiusVi var på Seychellene i sommer og opplevde ikke flyreisen som lang . Vi hadde med våre barn i tilegg . Det sto mellom Seychellene og Mauritius .Om det er noe som Seychellene er det fantastisk . |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: MauritiusVi var nesten 5 uker i Pereybere i 2005 da frøkna var 4 mnd. Vi hadde en kjempe fin tur og drar gjerne tilbake! Det er veldig greit og fint å leie bil og reise rundt. Men dere trenger ikke å fylle tanken full..., da man ikke bruker mye bensin eller tid på å kjøre øya rundt ;-) Vi hadde to overnattinger underveis når vi reiste rundt øya og det anbefales. Pereybere er et lite sted, stranden er fin og langgrunn og det er veldig koselig. Grand Baie er det mere liv og ting (var iallefall) som skjer om kvelden, men det blir litt hva dere ønsker. Ta med lite bagasje og shop i vei!! Vi var der i nov og jeg handlet så og si alle julegavene der. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har dere vært på tur ennå?
|
|
|
#32 |
|
...
Sv: MauritiusDa får heller jeg fortelle deg hvordan hotellet er. Vi drar til sommeren.
|
|
|
#33 |
|
I farta!!
|
Ja det må du, så gøy.
|
|
|
#34 |
|
...
Sv: MauritiusVi skal være der tre uker så kommer til å flytte litt på oss. Noen dager i leilighet og noen dager på hotell. Planene er ikke helt spikret.
|
|
|
#35 |
|
I farta!!
|
Deilig. Dere reiser med unger?. Hvor mye kommer fly på?
|
|
|
#36 |
|
...
Sv: MauritiusBarna skal være med ja. Flyr natt begge veier så satser på at vi kan sove oss fram og tilbake.
------------------------------------------------------------- Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW Sist redigert av Stikka : 12-03-12 kl 15:13. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|