Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Ja, det er jo meg i et nøtteskall. 
Ok, det er vel det. Billig er bra. Gratis er enda bedre. Et sted midt i mellom, som Ryanair er bra hvis man bare kan lukke ører og øyne. Ryanair har skapt et marked som egentlig ikke er der. Mennesker som egentlig ikke hadde tenkt å reise, reiser fordi det er så BILLIG.
Jeg hadde egentlig ikke behov for 5 flasker rødvin, men det var da så billig at jeg bare gjorde det.
De har opprettet et marked som vi godt kunne vært foruten. Kunstig lave priser flybilletter må nødvendigvis gå utover noe, eller tror man at et fly kan fly gratis med dagens dollarpris på drivstoff, landingsavgifter, lønn, flyvedlikehold. Det er en NØYE sammenheng mellom disse tingene.
Spill ikke overrasket om man ikke får hjelp de gangene Ryanair ikke dukker opp til avtalt tid, eller ikke dukker opp i det hele tatt, og still i hvert fall ikke spørsmål om bagasjen ikke dukker opp fordi man valgte å ta med mer drivstoff enn bagasje for å spare drivstoff-utgifter... eller man ikke får hjelp til videreforbindelsen den gang Ryanair er forsinket.
Jeg liker virkelig ikke Ryanair