|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Lysbakken-saken
Om han skulle gå av eller ikke er ikke det viktigste å diskutere i denne saken. Det interessante er at det også i Norge er fint å kjenne folk i maktposisjoner. "Når det regner på presten, drypper det på klokkeren" liksom. Det er som det sto før her en forestilling om at vi i Norge ikke driver med korrupsjon og nepotisme og greier, men mitt inntrykk er at det er relativt utbredt.
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Jeg tror ikke nordmenn er noe bedre enn andre, nei, men det er nok ikke så åpne prosesser og så åpenlys korrupsjon som i mer kjente korrupsjonsland. Dog har jeg ingen illusjoner om at lokalpolitikerne i min by spiller fair game. De har lokalavisa på sin side da, så de er rimelige trygge for dyktige gravejournalister.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Ikke sant!
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Her i byen bruker de all sin tid på å sloss med fylkesmannen. Lokalpolitikken var langt mer kjedelig før Sponheim ble fylkesmann og turde å tale Monica Mæland midt i mot.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Lysbakken-sakenBlir ikke dette en veldig merkelig greie nå, hvor lederen for ett av regjeringspartiene ikke sitter i regjering? Jeg vil tro dette er noe av grunnen til at han ikke har måttet gå før.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|