Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-12, 02:13   #11
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Hm. Jeg var på DOL for det meste, men kikket innom SG da Silje fortalte om sin nye nettside der. Etterhvert var jeg også litt innom NM, men for 10 år siden...
Jeg fikk jo minstemann sommeren 2001 og da var det på DOL jeg var. Husker det rimelig godt fordi jeg visstnok var et skrønende nettroll da jeg fortalte at jeg hadde født den natten og dro hjem samme dag. Dette var jo før det ble mer vanlig, så jeg hadde i en periode noen anonyme "verden vil bedras"-kommentarer etter innleggene mine nesten uansett hva jeg skrev.

Vel, den jukseungen er nå en 10 år gammel turbo og gjør tidvis veldig mye utav seg til å være oppspinn. I'm just saying.

På NM tror jeg at jeg begynte litt senere. Kanskje et års tid eller noe sånt? Jeg hadde en sletting av profilen underveis så jeg husker ikke helt når den første ble registrert.

Og ja. Jeg fikk litt neller av hormonelle råsadamene på NM til tider. Ikke var jeg så veldig vant til den intense reguleringen av brukeres atferd heller. DOL var litt annerledes sånn sett, mener jeg å huske.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.