|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: SFO i 4. klasse - et mål for alle?
Det ser jeg levende for meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jentene her bruker nok heller ikke mer enn omtrent halv plass i dag, selv om jeg betaler for full. Og jo, det er nok litt pga penger også at vi reduserer. Men mest da fordi jeg synes det er unødvendig å betale 5400,- i måneden for et tilbud vi ikke bruker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Jeg er helt enig i det. Jeg har ikke giddet finregne på det i år, og så tenker jeg at det er greit å ha alle timene i spesielle situasjoner. Men neste år kan han vel være litt alene hvis det skulle være noe sånt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: SFO i 4. klasse - et mål for alle?På vår skole går nesten alle, i hvert fall i deltidsplass, på SFO til siste slutt. Vårt argument for å beholde plassen har stort sett være ferietilbudet. Vi greier stort sett å ha fire uker sommerferie, i tillegg til påskeferie og fri i romjulen, men resten av sommerferien, samt i høst- og vinterferien trenger vi virkelig SFO-plassen. Det er stor forskjell på å la en ni-tiåring gå hjem etter skolen og være alene et par timer og på å la ham være alene på dagtid i en hel uke eller mer.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er akkurat det som er vårt "problem" også. Nå stortrives eldste på SFO og vil ikke slutte, men hun klarer seg helt fint hjemme alene før og etter skoletid, det er feriene som er problemet. Jeg og mannen min har jo ikke 9 ukers ferie i året.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|