|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvilke er dine favorittbøker på engelsk (eller på engelsk originalspråk)I know this much is true av Wally Lamb |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke er dine favorittbøker på engelsk (eller på engelsk originalspråk)
Å ja, Wally Lamb er så bra! Men jeg har ikke lest den første du nevner, bare de to andre. Er det den beste, mener du?
|
|
|
#3 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke er dine favorittbøker på engelsk (eller på engelsk originalspråk)Good Omens as well as all in the "Night watch"-series by Terry Pratchett.
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke er dine favorittbøker på engelsk (eller på engelsk originalspråk)Det meste av John Irving er flott på norsk, og fabelaktig på engelsk, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skal rømme
|
Aha, da er det kanskje du som har tipset meg om Wally Lamb her inne tidligere også? Jeg leste I know this much is true for noen år siden, og hadde en fantastisk leseropplevelse! Det er nok en av mine favoritter også. East of Eden av Steinbeck er også en herlig bok!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke er dine favorittbøker på engelsk (eller på engelsk originalspråk)Takk for tips så langt, da har jeg lastet ned ganske mange! Kom gjerne med flere tips, jeg kommer å gå tom igjen |
|
|
|
|
|
#7 |
|
One of These Days
|
Det kan nok hende. Den boka har vært favoritt siden jeg leste den og tipser så mange jeg kan om den. Morsomt å høre at du hadde en fantastisk leseropplevelse. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|