|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?
Jeg har akkurat det samme! Jeg har mange emaljesmykker som jeg har arvet etter min farmor, men akkurat dette kjedet og tilhørende øreklips fikk jeg av Høvdingen. Det artige var at noen av leddene var tatt av, slik at det var litt trangt. Jeg tok det derfor med til David-Andersen på Egertorget forå få satt på et lite sølvkjede bak, og damen så på det og sa "vent litt!" Så ble hun borte i ca en halv time, og jaggu kom hun tilbake med leddene jeg manglet!
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånt er gøy. Datteren min har fått et par emaljeøredobber i klips i samme stil, bare i hvitt. Også etter min bestemor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?Så mange flotte linker! Julie Sandlau har så mye nydelig, fantastisk gullfarge. Tror kanskje jeg må på Osloshopping snart, synes det er vanskelig å kjøpe smykker på nett, må se dem i virkeligheten for å få det rette inntrykket. Hvor i Oslo skal jeg da? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?Julie Sandlau har de på Gullsmed Thune her, og sikkert også i Oslo sentrum.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?Jeg bruker mye Cecilie Melli, Thomas Sabo og Glitter. Har et fast sett med 3 ringer i hvitt gull med diamanter, ellers bytter jeg mye øredobber og skjerf. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Jeg har også akkurat det samme, arvet etter farmor. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|