Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du kontakt med skytsengelen din?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Jeg har kontakt med min skytsengel
Ja, denne/disse hjelper meg stadig. 10 6,02%
Nei, jeg tror ikke på/har ikke slike evner. 52 31,33%
Tull, tøys og fiskesprøyt. 104 62,65%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-12, 15:34   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har ikke lest artikkelen - men jeg har liksom bare gått ut ifra at de ikke virkelig tror det er ordentlig englefjær? Jeg har tenkt at det bare var fjær av noe slag og at de tolket det som et tegn fra englene - men ikke at det var virkelig skulle være vaskeekte englefjær, liksom...

Ikke godt å si, jeg sakser dette fra aftenposten:

...forteller prinsessen at hun mener englene har flere måter å kontakte mennesker på.

- En av måtene er gjennom fjær. Det er det flere historier på, både private og felleshistorier. En av de første gangene vi hadde «jordingshelg», var vi ute på et stort jorde og skulle meditere. Alle lukket øynene i rundt 15 minutter. Da vi åpnet øynene, var vi alle dekket av fjær, til og med inni gensere og inni lommebøker. Det var veldig spesielt. Det er morsomt hvordan det fungerer, også med andre naturfenomener, forteller prinsessen i intervjuet.

NRK: Fjærene er der for å trøste deg i din tvil om at englene finnes, skriver forfatterne.

Hvorfor skulle de ha noen betydning for henne hvis det ikke var englefjær? Har hønse- eller duefjær en englesignifikans? fjær er åpenbart et slags religiøst symbol for henne... SOm noen tidligere, det kan ha vært frø - og metaforisk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.