Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Baderomsinspirasjon - farger og fasong

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-12, 20:44   #31
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baderomsinspirasjon - farger og fasong

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, for folk flest er uopplyste og skjønner ikke at sånt er riktig, men synes det ser ut som en forglemmelse fra sekstitallet.

Jeg blir litt sånn også når gjester beskuer vår fine gang, og sier "Hva skal dere gjøre her da?" Gjøre? Vi har jo restaurert gammelt panelmønster og lagt den oppå gammel stygg tapet, det er jo tidsriktig og akkurat sånn det skal være!!! Dritfint er det! (Men det er ikke alle som ser det; som synes at glatte gipsplater er det eneste saliggjørende.)

Mnja, jeg er ikke udelt enig. Det kommer litt an på hvilket kjøpermarked man retter seg mot. Vi har restaurert og solgt en del leiligheter, og man kunne definitivt tillate seg mer sprell i en bygård i Oslo indre øst enn i en borettslagsleilighet på Lambertseter. Det sagt, så er jeg enig i at metroflisene er fine og tidløse. Vi har valgt det selv på gjestebadet her. I gangen skal vi imidlertid ha flisene jeg linket til lenger opp. Men vi pusser opp i 20-års-perspektiv, så her ofres ikke en tanke på hva som er "visningsvennlig".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.