|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klar
|
Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!Har du da tatt bestillingen hos Norwegian så langt at du har fått med alle tilleggene de opererer med på siste sida? Nå husker jeg ikke alle, men du må ihvertfall betale en god del for den 20-kilos kofferten din hos dem også. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Norwegian eller Ryanair? Hjelp meg å velge!
69 kroner er vel ikke en god del. Og det er det eneste tillegget jeg kan komme på.
|
|
|
#3 |
|
Klar
|
69 pr vei får jeg opp, altså 138 kr ekstra pr person. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Norwegian tar gebyr for betaling med kredittkort. Men det er gratis å få et kredittkort fra Bank Norwegian, og hvis man betaler med det er det ingen gebyrer. Jeg har et slikt, og bruker det ikke til noe annet enn å betale flybilletter når jeg flyr Norwegian. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Mmmm, er nok noe med all forventningen jeg har følt på der, på vei ut i verden! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo reglene er der, men opplæringen og utføringen ellers er det flyselskapet som står for. Som vi jo f.eks ser i tråder her inne er det mye forskjellig ute og går innenfor rammene av lovlig sikring av barn i bil. Det blir det samme på fly, i tillegg til at jeg mistenker Ryanair for å kjøre flyvarianten av billigst mulig forovervendt barnesete til babyen så snart den er over vektgrensa så er jeg ikke trygg på at av og til kjører ekvivalenten av å ta ungen på fanget under sikkerhetsselen når de ikke tror seg sett av kontrollører. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|