|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser en Pingles dagbok om dagen. Eller - det vil si - 7-åringen leser de fleste sidene selv, også tar vi en og annen side innimellom,
#2 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Albert Åberg og Mamma Mø, Mamma Mø og Albert Åberg. Også litt Lille Muldvarpen" innimellom.
#3 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå har vi lest "Bella og Gustav". 5 fine historier om bestevennene Bella og Gustav. Om å miste tenner, gå seg litt bort, vennskap, kjenne på sjalusi m.m. Veldig fine historier, passer gutter og jenter.
![]() |
#4 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Har kommet gjennom Guro, Guro og nøkkerosene, Guro alene hjemme og Guro og fiolinen. Nå leser vi Guro og LilleBjørn. Leser for både Storebror og Storesøster, og de er bitt av basillen begge to og omtrent gråter hvis jeg ikke får lest for de en dag.
#5 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Jeg leste Guro da jeg var liten og likte det godt!
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg har blitt inspirert av denne tråden og har nå gått i gang med litt større bøker enn de billedbøkene som vi har lest igjen og igjen og igjen (og vi har ganske mange av dem også).
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|