|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: What doesn't kill you makes you stronger?Jeg er ikke enig i at man ikke har et valg om å klare seg som voksen. Eller, om man er syk så er jeg enig. Men er man ellers frisk så mener jeg de fleste vil vinne seg på å velge å ta ansvar for egne personlige helveter selv. Da kan man nemlig gjøre noe med dem og få det bedre. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: What doesn't kill you makes you stronger?
Men når gamle erfaringer og greier gjør at man ikke greier? Når man prøver, prøver og prøver, og møter veggen gang på gang. Når man vil så gjerne, men ikke får det til, samme pokker hvor mye man vil.
|
|
|
|
#3 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Å ta ansvar for et personlig helvete selv betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke ber om bistand? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Jo, for så vidt,- men om man da har vært ute en vinternatt før har man kanskje styrke nok til å fortsette letingen etter bistand, eller å hente frem sine egne overlevelsesstrategier som ligger inne i seg selv. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|