Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-12, 12:51   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Hvor ofte blir man statistisk sett tatt hvis man sniker? Kan dette gå sånn noen lunde opp i opp slik at man får minst bry ved å betale for seg gjennom bøter?

Gammel 09-02-12, 13:06   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ruter - dyrest i verden. Hvordan utøve forbrukermakt som virker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor ofte blir man statistisk sett tatt hvis man sniker? Kan dette gå sånn noen lunde opp i opp slik at man får minst bry ved å betale for seg gjennom bøter?

Gebyret man får er ganske mye høyere enn månedsprisen, og jeg er ganske sikker på at jeg blir kontrollert i snitt såpass som en gang i måneden, så det lønner seg neppe.

Dessuten vil jeg jo ikke snike, jeg er i utgangspunktet kjempefan av kollektivtrafikk og av å betale for seg - og jeg blir så oppgitt av at de gjør så mye dumt og kunde-uvennlig som gjør at folk ikke har lyst til å kjøpe billett lenger. Og ikke minst av at de kaster bort millioner på millioner som kunne vært brukt til å oppgradere kollektivtilbudet i stedet.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.