|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Duskedame skal bli!
Jeg kan fortelle hvordan jeg klarte å slutte å bite negler.
Er du nikotinfri nå Era?
|
|
|
#302 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Harriets kur?
|
|
|
#303 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterInter jupp 100% siden midt desember. Snipa, etter inspirasjon fra Hariet Vane gikk jeg av meg en alvorlig bekken skade og kommer i litt bedre form for hver uke- light versjonen, jeg spiser fortsatt litt for mye og beveger meg litt for lite har litt sukker i kaffen og skipper frokost litt for ofte, men det er bare litt og jeg blir litt bedre for hver uke( og litt friskere litt tightere og litt gladere og flinkere til å gjøre ting i tide :magisk: ) Altsa "Hariets kur for alt".(ellr Madam Vanes light som det heter i heimen)
|
|
|
#304 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg heier på alle som er eller vil bli nikotinfrie! Det er mulig!
|
|
|
#305 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterHadde jeg ant hvor ille røykere lukter, så hadde jeg slutta lenge før. :forfengelig:
|
|
|
#307 |
|
Hvor: Rogaland
Ja.
|
|
|
#308 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterOh yes! Jeg blir dårlig av den ekle lukten nå. Og det har jeg utsatt mine omgivelser for i mange år.
|
|
|
#309 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterHeier på alle som har klart å slutte.... Skal og slutte å røyke med resept fra legen... Noen som har prøvd tablettene? |
|
|
|
|
|
#310 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg sluttet på nyttårsaften og er lykkelig som røykfri |
|
|
|
|
|
#311 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg leste boka i vinterferien, og sluttet for 8 dager siden. Lekende lett, rett og slett.
|
|
|
#312 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterBra Ming.
|
|
|
#313 |
|
Hvor: Rogaland
|
|
|
#315 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterFortsatt enkel-penkelt. Og definitivt herlig å kjenne kondis og luktesans returnere.
|
|
|
#317 |
|
lettere utlada
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg sluttet å røyke for nå nesten 6 uker siden. Går som en lek, selv om VANEN er verre å kutte enn nikotinsuget.
|
|
|
#318 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterSå flinke dere er!
|
|
|
#319 |
|
lettere utlada
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterDet klarer du Bæret. Når DU er klar for det. Ikke la noen "presse" deg inn i det, for da vil det aldri holde.
|
|
|
#320 |
|
Ferdiglada
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEg har slutta snuse.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|