Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-12, 17:44   #61
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Har allerede sendt mail om juletre
http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=32851971

Må finne limpistolen, kommer helt sikkert til nytte nå!! Har noen sett grønt glitterlim??

Ja, når man er tidlig ute, er det mulig å gjøre noen julekupp.

Gammel 30-01-12, 17:47   #62
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Du ikke fullt så grønne grønne og glitrende lenger...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 17:49   #63
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Oi,det treet lignet mistenkelig på det jeg kastet ut 1.januar,er det business i det tror jeg at jeg skal selge det.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 21:38   #64
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ferdigkjøpte pepperkakehjerter fra julemarked i Munchen hengende i vinduene på barnerommene, så vi har allerede pyntet til jul. Godt vi er i gang!

Gammel 30-01-12, 21:41   #65
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har ferdigkjøpte pepperkakehjerter fra julemarked i Munchen hengende i vinduene på barnerommene, så vi har allerede pyntet til jul. Godt vi er i gang!

Har du smakt på de hjertene? Er det sånne tykke hjerter med dekor? Vi fikk hvert vårt fine hjerte av moren min til jul, men de smaker jo høgg. De er ikke pepperkake, men noen annen type kake de vi fikk i alle fall. Ser ut som et litt tykt pepperkakehjertet. Jeg har pakket ned mitt hjerte, å skal jeg se om det holder til jul og er like fint da. Ungene kastet sine etter å ha smakt på dem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 22:12   #66
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i gang med å utforske oppskrifter på konfekt. Denne uken tester jeg om billigmarsipan er god rett fra pakken.

Gammel 30-01-12, 22:16   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pepperkakedeig i skapet!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 22:17   #68
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har du smakt på de hjertene? Er det sånne tykke hjerter med dekor? Vi fikk hvert vårt fine hjerte av moren min til jul, men de smaker jo høgg. De er ikke pepperkake, men noen annen type kake de vi fikk i alle fall. Ser ut som et litt tykt pepperkakehjertet. Jeg har pakket ned mitt hjerte, å skal jeg se om det holder til jul og er like fint da. Ungene kastet sine etter å ha smakt på dem.

Nei, ingen har smakt på dem. Det er sånne med fin pynt, i plast, men jeg tror heller ikke at de er gode. Eldste lurte på når de skulle spises.....jeg fikk snakket det bort.

Gammel 30-01-12, 22:25   #69
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sunget julesanger i hele dag.

Gammel 30-01-12, 22:50   #70
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er inne i den siste intensive jobbinga med å rydde plass i kakeboksene, og reknar med å vere ferdig til helga. Og då sjølvsagt klar for ny bakerunde. Pynting og slikt er på stell, men manglar gåver til lærarane til ungane, fotballtrenaren, korpsdirigenten og dama på bensinstasjonen. Og så byrja eg å lure på postbudet... brukar ein å gi julegåve til postbudet?

Gammel 30-01-12, 22:55   #71
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*myser bort på vinduskarmen* Det er noe der som muligens har vært to julestjerner, og en amaryllis som faktisk blomstrer for andre gang. Og kransen på døra ja....jaggu...

Gammel 30-01-12, 22:56   #72
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, Tante Sofie. Jeg fikk en søt refs av nabokona der jeg bodde før, fordi jeg ikke la ut sjokolade til postbudet og søppelkjørerne til jul.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 00:39   #73
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Her har ene sønnen allerede hengt opp strømpen. Han måtte bruke ekstra hyssing for å feste den på senga(raggsokk). Så nå kan bare nissen komme.

Gammel 31-01-12, 00:50   #74
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Må finne limpistolen, kommer helt sikkert til nytte nå!! Har noen sett grønt glitterlim??

Gammel 31-01-12, 00:55   #75
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Tenk å kunne gjøre et slikt kupp så tett på jula. Jeg begynner forresten å stresse her nå, jeg har dessverre bare julegardiner helt klart, men julepynten er tatt ned fra loftet og eskene står lett tilgjengelig i trappegangen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:21   #76
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Pynting og slikt er på stell, men manglar gåver til lærarane til ungane, fotballtrenaren, korpsdirigenten og dama på bensinstasjonen. Og så byrja eg å lure på postbudet... brukar ein å gi julegåve til postbudet?

Nå er jeg jo plutselig langt på etterskudd!

Gammel 31-01-12, 12:38   #77
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Her skal jeg være i år!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:42   #78
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det julepyntet og klart fremdeles.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 12:43   #79
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh! Så vakkert!

Gammel 31-01-12, 12:51   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nydelig!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.