|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes også Sivertsen gjør den best sjøl. Originalteksten er veldig sterk; jeg sang den akkurat for Småtten og begynte å grine. :hormonell:
![]() |
![]() |
#83 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandDenne sangen ble som ny for meg, da jeg fikk høre Vinni fortelle om sin personlige tilknytning til den, og hvilken betydning den har hatt for viktige personer i hans liv. Jeg gjetter vilt når jeg tror at han har skrevet de nye versene fra seg til sin kone. Det gir i alle fall en herlig vakker dybde ved siden av det flotte refrenget. Jeg elsker den. :hormonell og rørt så det holder:
![]() |
![]() |
#84 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandRørende vakkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandEg syns dette var fint! Likar originalen også. Det blir to ulike sangar som ikkje kan samanliknast. Sivertsen syns i alle fall dette var flott - det var tydelig!
![]() |
#86 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandMener det nå er slutt med han og kona? Mulig versene er vakre i ny drakt, men det spiller liten rolle for meg når jeg ikke får med meg hva han sier. Enig med pøbelsaa i at det er forløsende når refrenget kommer, men for meg er jo det nettopp fordi refrenget er så vakkert og melodiøst i seg selv.
![]() |
#88 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandOg bandet!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandSupert program og super versjon Vinnie gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandDet er reprise på programmet nå, jeg må få med meg den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg synes Anne Grete er blitt vakker med årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterlandJeg liker både originalen og Vinnis versjon. Og så likte jeg å høre litt mer om bakgrunn og motiv for å lage de låtene som ble framført. Den slags kosemose kan jeg akseptere. Reklameavbruddene, derimot.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|