Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En skinasjon i forfall?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-12, 14:43   #10
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En skinasjon i forfall?

Jeg husker ikke alle spratt ut på søndags morgen, men jeg husker at gamle folk insisterte på at vi skulle sprette ut på søndags morgen, for atte vi var jo frisk, norsk ungdom, og frisk norsk ungdom skal gå på ski uansett om de liker det eller ikke, for det er sånt vi gjør, vi er NORDMENN og vi står på ski, og hvis vi ikke står på ski så vinner svenskene, og vi vet jo alle hva som skjer da, og Kong Olav hadde ikke likt dette, han tok trikken han!

Jeg tror ikke skinasjonen er i forfall, jeg tror bare gærningene sluttet å tvinge barna og barnebarna sine ut på ski slik at bare de som faktisk liker det gjør det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.