|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEtter flere år som ikkerøyker/festrøyker, skled det helt ut i sommer. Og jeg lot det skli, for å si det sånn. Andre ting krevde energien min, røyken virket ubetydelig der og da (og god å holde seg fast i). Men nå kjenner jeg på at jeg gjerne vil kutte ut igjen snart. Jeg var på nippet til å låne røykesluttbok på biblioteket forleden, men kom på at jeg kanskje bør vente til jeg er ferdig med inneværende runde foreldresamtaler - så jeg ikke biter hodet av en intetanende forelder i ren vanvare.
|
|
|
#2 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Igjen...med fare for å høres ut som en nykristen spirrevipp.... boka "endelig ikke-røyker" er en metode som gjør at du er GLAD for å slutte. Glad for å slippe unna. Du kommer dermed ikke til å bite hodet av noen, fordi du kommer til å kjenne deg så ufattelig mye bedre når du er fri fra slaveriet. Seriøst. Så - les den. Og begynn nå. Du kan røyke så mye du vil mens du leser boka skjønner du..
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Ja, du har rett i det. Sluttet ved hjelp av den boka sist, og det gikk jo som en lek. Men så ga jeg den bort. Trodde ikke at jeg kom til å trenge den igjen. : optimist: Da blir det bibliotektur på lørdag igjen, så er jeg i gang. Og jeg trenger litt duskedamer, kjenner jeg.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterMå skryte litt av meg selv nå.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|