Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet ikke "alle" at Norge har e-tjeneste i Pakistan?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 00:26   #27
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vet ikke "alle" at Norge har e-tjeneste i Pakistan?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må si at jeg faktisk tenker litt på hvor vi har e-tjeneste og ikke. Enten er de innmari mange eller så har jeg bare truffet en uforholdsmessig stor del av dem. For de har jo ikke vett på å holde kjeft noen av dem. Eller for å fortsette konspirasjonsteorier; tenk hvor mange de er når det sikkert bare er en liten andel som plaprer?

Du kan jo ha truffet en uforholdsmessig stor del av dem, for de er etter hva jeg forstår ikke forferdelig mange.

Men, avhengig av hvor du har møtt dem, så er det ikke et helt ukjent fenomen at noen menn liker å tøye definisjonene av "jobbe for e-tjenesten" litt langt, og hinte ovenfor kvinnlige bekjentskaper om at de praktisk talt er en norsk James Bond. Det holder at onkelen han hadde sommerjobb hos i niende sitt rørleggerfirma en gang reparerte en dass på en kafe i naerheten av Lutvann -men de kan selvfølgelig ikke gi detaljer for det er hemmelig.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 21-01-12 kl 00:34.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.