Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 12:29   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Vi brukte mye tid på å lage oss en fin uteplass i det ene hjørnet av tomta vår. Jeg gleder meg til å bruke den mer dette året. Ellers holder vi på med sokkelen vår, og utenfor det nye rommet vårt skal vi lage en uteplass. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre på bakken enda, men jeg har noen ideer. Det er bare morgensol der, så det må være planter som tåler mye skygge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 16:36   #2
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Planen for hagen i år er at min kjære skal bygge solseng til meg, i samme stil som benken han bygget i fjor. Ellers så er planen å "lune" den til litt. Jeg synes det mangler en helhet og system, så vi må se hagen under ett tror jeg.

(Og så ønsker jeg meg inners inne en hengekøye. Litt usikker på når jeg skulle hatt tid til å ligge i den bare... )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 16:41   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi brukte mye tid på å lage oss en fin uteplass i det ene hjørnet av tomta vår. Jeg gleder meg til å bruke den mer dette året. Ellers holder vi på med sokkelen vår, og utenfor det nye rommet vårt skal vi lage en uteplass. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre på bakken enda, men jeg har noen ideer. Det er bare morgensol der, så det må være planter som tåler mye skygge.

Det blir mye rydding og kasting av rot og skrot fra sokkelen. Men nå som mannen akkurat har kjøpt tilhenger, og den nye bilen vår har hengerfeste, så går vel det greit. Jeg skal overta et lite, litt slitent drivhus, så jeg kommer til å bruke endel tid på å ordne med det. Uteplassen ved sokkelen venter jeg med til vi er mer ferdige der nede. Det prosjektet har vært litt på vent et par uker. Ellers gleder jeg meg mest til å se hva som kommer opp av plantene jeg plantet i fjor. Jeg gleder meg til å se om fuglekassene våre blir brukt, og om sommerfuglene kommer til plantene mine. Denne sommeren er mest til å nyte fruktene fra i fjor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.