Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Wordfeud

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 11:00   #1
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wordfeud

Enda en newbie med noen spørsmål:

* Hvor lenge er det "lov" å dra ut et spill? Bør man avslutte en runde i løpet av noen timer/et døgn, eller er det akseptert med mange timer mellom hvert trekk?
* Hvor mange spill pleier dere å ha gående samtidig?
* Hvor mange har dere på vennelisten, og spiller dere mest mot venner eller random?

Gammel 20-01-12, 12:09   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Enda en newbie med noen spørsmål:

* Hvor lenge er det "lov" å dra ut et spill? Bør man avslutte en runde i løpet av noen timer/et døgn, eller er det akseptert med mange timer mellom hvert trekk?
* Hvor mange spill pleier dere å ha gående samtidig?
* Hvor mange har dere på vennelisten, og spiller dere mest mot venner eller random?

Etter 72 timer avsluttes spillet. Personlig orker jeg ikke spille med personer som spiller så tregt. Men det er ikke noe must at det må i et bankende kjør. Mange liker også å spille tregt, så det er litt opp til hver enkelt.

Jeg har fra 5-15 sånn gjennomsnittlig. Om en skal spille veldig bra, så er kanskje 15 litt for mange. Men jeg er litt sånn fort og veldig ofte gæli.

Jeg har ikke noen venneliste - men spiller om og om igjen med de samme som jeg er nogenlunde jevngod med. Det er det gøyeste. De fleste er her fra FP.

Gammel 20-01-12, 18:00   #3
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker å ha 20-30 spill gående.
Jeg spiller med venner, og har en 30-40stk.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.