Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Salg på Reima noe sted på nett nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 11:32   #21
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Salg på Reima noe sted på nett nå?

Lillemor (2,5 år) har 92 i sin Reima-dress nå i vinter (babymodell). Hun er nå ganske nøyaktig 92 ca og 12,7 kg. Dressen holder fint ut denne sesongen. Den er vid, men ikke enormt lang på armer og bein. Snuppa klarte seg med Reimadress i 80 sist vinter, selv om den var litt kort i beina mot slutten. Nå er vel snuppa di litt større enn lillemor var for ett år siden, så jeg ville nok gått opp til 98 for din del

Frøkna har grå dress med rosa blomster. Jeg synes den er kjempefin! Jeg er usikker på hva slags reima det er (tec/+), men det er i hvert fall ikke mulig å se antydning til slitasje på den, så den funker mer enn bra nok. Storesøster fikk hull på kneet etter aking på område med litt is/grus bare ei uke etter at hun innviet sin nye Reima Tec som femåring. Så med mindre ReimaTec+ er veldig mye mer hardfør ville jeg ikke kjøpt Reima overhode til unger fra 3,5 år og oppover

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.