Sv: Bursdagsfeiring
Her er det kun bowling som er alternativet til bursdag om ein ikkje ynskjer å ha det heime, eller låne lokaler på skulen. Lillesøster har bursdag i april, og i år vurderer eg å låne gymsalen + skulekjøkkenet her. Det er velforeninga som eig den delen av skulen faktisk, og vi får låne gratis. Kjempekjekt!
Storesøster har vært i ein bowlingbursdag, og det var visst heilt fantastisk. Så det kan godt vera at ho får ha selskap der i år, men det er ikkje før til vinteren igjen.
Siden eg ikkje har noko erfaring med hverken å senda min born i selskap på t.d. leikeland, eller å arrangera noko slikt sjølv, kan eg berre synsa litt. Dersom det er snakk om få inviterte kan det nok vera kjekt, men om ein inviteter t.d. 20 vener i leikeland vert det vel kanskje lite sosialt.
Eg kunne godt tenkja meg å ha utebursdag, men til no har det ikkje vært ver til det. Håpar kvart år at det skal la seg gjera.