Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 23:40   #81
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Ikke mye av min opprinnelige bestilling igjen, nei I dag gikk skjortekjole, skjørt og body i retur.
Nå har jeg sort nikkers og sort, kort blazer, trenchcoaten og to kjoler. Synes alle de er veldig klassiske plagg som ikke er de mest gjenkjennelige.
Hos HM Online ligger det bestilling på hvit blazer, hvit halternecktopp og solbriller.

Prøvde den silkekjolen i kort utgave, men synes den hvite ble veldig gjennomsiktig, samme med hvite nikkers. De hadde en god del igjen på HM på Ski storsenter, men veskene har jeg ikke sett snurten av. De hadde forøvrig en eller to av de lange silkekjolene der, samt de svarte silkekimonokjolene.

Gammel 23-03-07, 23:43   #82
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Ikke mye av min opprinnelige bestilling igjen, nei I dag gikk skjortekjole, skjørt og body i retur.
Nå har jeg sort nikkers og sort, kort blazer, trenchcoaten og to kjoler. Synes alle de er veldig klassiske plagg som ikke er de mest gjenkjennelige.
Hos HM Online ligger det bestilling på hvit blazer, hvit halternecktopp og solbriller.

Prøvde den silkekjolen i kort utgave, men synes den hvite ble veldig gjennomsiktig, samme med hvite nikkers. De hadde en god del igjen på HM på Ski storsenter, men veskene har jeg ikke sett snurten av. De hadde forøvrig en eller to av de lange silkekjolene der, samt de svarte silkekimonokjolene.

Var silkenikkersen i hvitt veldig tynn og gjennomsiktig?

Jeg slettet den stripete tunika kjolen med sort knytebånd fra bestillingen min
Så la jeg til hvit blaser, men slette den igjen

Har noen kjøpt den blaseren i butikk?
Er den fin på?
Og stoffet?

Har igjen den beige skjortekjolen,solbrillene i hvitt og hvite silkenikkersen

Gammel 24-03-07, 00:05   #83
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna kolleksjonen...shoppet

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpte dette også

Henget slapp taket og det gikk råkjapt på sidene

Dette likte jeg
Noen som vet om de har igjen kjolen og hva den koster?

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 00:11   #84
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Dette likte jeg

Vet ikke om det er igjen noe av det du nevnte noen steder, men kjolen kostet 598,- og brillene 298,-

Gammel 24-03-07, 00:11   #85
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm....der var det ikke mye igjen gitt

Gammel 24-03-07, 00:12   #86
nikki

nikki sin avatar

Standard

Var det den kjolen du hadde kjøpt men sendt tilbake?

Gammel 24-03-07, 00:28   #87
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Angelique: Det var ikke silkenikkersen jeg prøvde, men den vanlige som hører til blazeren. Silkenikkersen virker tykkere i stoffet, men jeg har ikke sett så nøye på dem.
Jeg liker virkelig blazeren, nydelig stoff, litt mønster i, fint snitt. Men de er små i størrelsen. Jeg bruker 40-42 i det meste annet fra HM, men jeg måtte opp i 44 på blazer og nikkers.

Nikki: Jeg har vært på Mortensrud, Bryn og Ski, alle hadde de igjen den silkekjolen med rosa striper og sort bånd. Solbrillene har jeg bare sett i sort på Mortensrud, noen få par i går kveld.

Gammel 24-03-07, 00:32   #88
nikki

nikki sin avatar

Standard

Jeg får ta en tur til byen i morgen å kikke.Syns den ser veldig fin ut.

Gammel 24-03-07, 00:35   #89
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker virkelig blazeren, nydelig stoff, litt mønster i, fint snitt. Men de er små i størrelsen. Jeg bruker 40-42 i det meste annet fra HM, men jeg måtte opp i 44 på blazer

Signerer hvert ord! Kjempefin på!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 00:37   #90
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Angelique: Det var ikke silkenikkersen jeg prøvde, men den vanlige som hører til blazeren. Silkenikkersen virker tykkere i stoffet, men jeg har ikke sett så nøye på dem.
Jeg liker virkelig blazeren, nydelig stoff, litt mønster i, fint snitt. Men de er små i størrelsen. Jeg bruker 40-42 i det meste annet fra HM, men jeg måtte opp i 44 på blazer og nikkers.

Nikki: Jeg har vært på Mortensrud, Bryn og Ski, alle hadde de igjen den silkekjolen med rosa striper og sort bånd. Solbrillene har jeg bare sett i sort på Mortensrud, noen få par i går kveld.

Da skal jeg stikke innom HM i Tønsberg i morgen så jeg får prøvd den på
Skal på besøk til lillesøsteren min

Gammel 24-03-07, 19:29   #91
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Nå var jeg innom HM og kjøpte den hvite dressjakken og det hvite smale beltet (plukket det ned fra utstillingsdukken, helt uten skrupler)
Måtte ha min vanlige 36 størrelse, synntes disse klærne var helt normale i størrelsen

Gammel 25-03-07, 12:09   #92
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå var jeg innom HM og kjøpte den hvite dressjakken og det hvite smale beltet (plukket det ned fra utstillingsdukken, helt uten skrupler)
Måtte ha min vanlige 36 størrelse, synntes disse klærne var helt normale i størrelsen

Ska sei!!
Vi prøvde det samme med et par solbriller engang det ikke var noen igjen av i butikken. Men vi spurte. Betjeningen ble så sure og skjønte ikke at vi engang kunne spør om noe slikt FOR DET VAR JO UTSTILLING JO!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 19:19   #93
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bare en liten rapport:
HM på Mosseporten hadde så vidt jeg kunne se alle plaggene inne.
Lang og kort silkekjole, brun og svart kjole, tunika, halterneck i ulike utgaver, bukser, blazer og nikkers i sort og hvit, og de hadde også den hvite trenchcoaten.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:35   #94
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Da har kjolene mine kommet. Det var vist helt annet hvit kjole jeg hadde bestilt. Så den skal jeg levere tilbake. Det så ut som jeg hadde på meg hvit sekk!

Gammel 29-03-07, 16:25   #95
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Dette likte jeg

Jeg så kjolen på Vinterbro senter i går .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:08   #96
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Da har kjolene mine kommet. Det var vist helt annet hvit kjole jeg hadde bestilt. Så den skal jeg levere tilbake. Det så ut som jeg hadde på meg hvit sekk!

Jeg kvapp litt av denne. Så ut som en gammeldags sykepleieruniform med en gang.

Siden str. er så ymse og jeg har lagt på meg så tør jeg ikke bestille noe over nett lenger. sukk.

Gammel 29-03-07, 18:24   #97
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg dro på meg en catsuit i str 42 i dag. Det pleier passe.
Denne ble TRANG. Så jeg tenkte jeg fikk ta 44 når jeg skulle prøve nikkerssen i svart. Det var bare å glemme å få den over rumpa i det heletatt.

Ikke rart de får så mye i retur. Knøttstørrelser.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 18:35   #98
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjolen min i posten i dag og den satt som et skudd! Er helt overbevist om at dette kommer til å bli det nye yndlingsplagget mitt.
Str. 42 passet ypperlig til meg i denne kolleksjonen, og det er ikke alltid det gjør det med andre klær, for å si det sånn...

Gammel 29-03-07, 19:03   #99
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg kvapp litt av denne. Så ut som en gammeldags sykepleieruniform med en gang.

Siden str. er så ymse og jeg har lagt på meg så tør jeg ikke bestille noe over nett lenger. sukk.

Ja det ser nok noe lignende ut også "live"! Skikkelig øgly!

Gammel 29-03-07, 19:08   #100
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ska sei!!
Vi prøvde det samme med et par solbriller engang det ikke var noen igjen av i butikken. Men vi spurte. Betjeningen ble så sure og skjønte ikke at vi engang kunne spør om noe slikt FOR DET VAR JO UTSTILLING JO!

Ingen flinke merchandisere stiller ut ting de ikke har i butikken. Hensikten er jo å selge produktene på dukken. Sette fokus.
Teit betjening.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.