|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinnoff: Moccamann - hvor går grensen?
Jeg referer ikke til hudfarge. Men jeg er redd for at det oppfattes om et hint om hudfarge. Den bidrar definitivt til at hun er så nydelig. Eller er det bare jeg som er for redd for å tråkke feil?
|
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Moccamann - hvor går grensen?Det er klart du kan gi komplimenter og uttrykke begeistring for hennes vakre, brune (?) øyne, strålende smil, nydelige krøller, fine vesen, eller til og med fine, gyldne hud. Hvorfor i all verden kan vi ikke det? Nå må vi ikke gå helt av hengslene her. Sist redigert av Madicken : 16-01-12 kl 21:58. Årsak: Leif |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Men jeg har vokst opp et sted hvor folk helt klart hadde syntes moccamann var en kurrant ting å si. Moren min nekter å slutte å bruke ordet neger. Jeg vet ikke hvor grensa går. Jeg må lære de sosiale kodene fra noen andre, og der er dere et naturlig valg.
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker som så at når jeg ærlig og oppriktig gir et kompliment til noen eller noe jeg synes er fint, bra, dyktig, vakkert, godt og flott, så kan det aldri bli feil. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|