|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Shit det ble stort bilde. Tar bort og kopierer inn link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Det første jeg tenkte da jeg så overskriften på tråden var "den røde!!!". Men så ser jeg at du ikke synes den er så fin på deg. Den veldig fine fløyel- og silkekjolen (som jeg angrer meg grønn over at jeg aldri kjøpte) er du i alle fall nydelig i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Veldig fin, Vixen, men for pyntet. Det er egentlig ingen glossy fest - vi har ikke engang rundt-år-jubileum, og lokalene egner seg bedre for rølp enn stil.
Trodde du jeg skulle bli lykkelig over å høre at jeg ikke kler den fargen jeg har vaset rundt i i snart 20 år?
![]() |
![]() |
#65 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Oh, den MM kjolen du er avbildet i der var jo bare helt nydelig!
![]() |
#66 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Takk, Vito. Hvis du tenker på den "blanke" svarte, er problemet heller at den er for pyntet.
![]() |
![]() |
#67 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Kan jo bare konstantere at den kjolen ikke er å finne i nettbutikken lengre.
![]() |
#68 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Ja, det er den jeg har i mørkerødt.
![]() |
![]() |
#69 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Da er den store klassefesten overstått - fasit før avreise:
![]() |
![]() |
#71 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!
![]() |
#72 |
kamerat
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Perfekt!
![]() |
#73 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Kjolen var kjempefin og den satt veldig fint på deg. Så fint at du koste deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en kjole til jubileumsfest!Så bra! Hørtes ut som en knall fest. Og kjolen er bare suverent fin.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|